Superposició del nucli urbà

Ja fa uns anys, i per curiositat personal, vaig superposar el nucli urbà d'Algemesí al d'Alzira i al de València. Només per comparar la grandària. I el resultat va ser aquest (fes clic per vore en gran):

VALÈNCIA:



ALZIRA:



En particular resulta curiós que tenim pràcticament la mateixa dimensió que el nucli d'Alzira. Atès que el nombre d'habitants és prou superior, es pot concloure que te una densitat de població molt superior, segurament perquè tenen molts més edificis de pisos que Algemesí. La pregunta és: ens agrada Alzira com a model? Algú preferiria viure a Alzira en lloc de fer-ho a Algemesí?


Article


2 comentarios:

  1. Anònim dimecres, de març 25, 2009 7:49:00 a. m.

    Personalment a mi no m'agradaria viure a Alzira, com bé dius està massa saturada.

    I si nosaltres ens posem a fer finques altes perdrem l'identitat com a poble, i a mi m'agrada tenir la que tenim.

    Un altra cosa és el que està passant darrerament a Algemesí: arbres tallats al carrer Passeig i Carrer Albalat (entre d'altres), enderrocament del Parc Salvador Castell (amb molts més arbres tallats), zona zero al Mercat, etc, etc.

    Això tampoc m'agrada gens ni mica, però em quedaré ací esperant (ja que no puc fer res més) a veure si el proper equip de govern té un poc més de seny...

     
  2. Creixent diumenge, de març 29, 2009 5:48:00 p. m.

    Estic d'acord en tu.