Parcs i més parcs

Sembla que la remodelació del Parc Salvador Castell (hi ha qui proposa ja anar pensant en canviar-lo de nom) està sent més polèmica del previst.

Ja que vaig proposar en el post anterior alternatives a eixa inversió, he volgut fer una comparativa de la superfície del parc afectada aplicada al tram de l'Avinguda Bernat Guinovart que queda per fer i el resultat és el següent:



I la pregunta és:

Podria el responsable del projecte plantejar-se dur a terme exactament la mateixa actuació però en eixe tram?

El cost ha de ser inferior per necessitat perquè no cal enderrocar res. Guanyaríem en àrees verdes i acceleraríem el futur Parc i, sobre tot, el més que necessari Recinte Firal. No és això infinitament més lògic?


Article


7 comentarios:

  1. Anònim dijous, d’octubre 30, 2008 1:38:00 p. m.

    q cansino, no teniu q traure res de res

     
  2. Anònim divendres, d’octubre 31, 2008 12:33:00 a. m.

    Per desgràcia tens més raó que un sant. Són les desgràcies que comporta una majoria absoluta: Les raons no importen i les coses s'imposen.

     
  3. Anònim dissabte, de novembre 08, 2008 12:13:00 a. m.

    Nova agresisió al arbres d'Algemesí.
    Carrer San Fermin (El Carrascalet)
    Tala indiscriminada de moreres.

    Per que tanta barbarie?
    A qui molestaven eixos arbres?

     
  4. Anònim dimarts, de novembre 11, 2008 2:01:00 p. m.

    Creixent que tal una petició d'ampliament de vial de circulació, amb això vullc dir del "arcén" (en valencià voral o brocal) o en el millor dels casos un carril bici-vianant, connexió ronda d'Alzira, ronda del calvari (estació adif), carretera benifaió, agriconsa i polígon de cotes.

    Ja que sóm incapaços de posar un transport públic amb 4 viatges al dia per a que la gent vaja a treballar (ojito a Albenfruit, etc... amb la quantitat de personal contractat)

    Almenys, que aquells que vullguen, puguen o no tinguen altre medi, vagen segurs des de l'estació (cas de molts treballadors immigrants) fins als polígons de cotes.

    El treball fa crèixer un poble, no la innauguració d'un pub-casino, ni les intencions de fer i desfer un troç de parc (mantingau i repareu fotre!).

    Per tant, Creixent, tema pendent: Connexió Nucli Urbà - Polígon Cotes

    (transport públic, carril bici, voral senyalitzat i segur, altres opcions com la travessa El Pla-Autopista, adecuació d'aquest tram...)

    Ahí queda...

     
  5. Anònim dimarts, de novembre 11, 2008 5:00:00 p. m.

    Prenc nota. Faré un post al respecte.

    En qualsevol cas, ja posats, pense que seria encara millor fer-lo començar en la rotonda d'inici de la circumval·lació quan s'entra des d'Alzira i així travessar el poble totalment i deixar-lo preparat per a altres connexions com xopera, maristes, futur pont, Alzira, Guadassuar, polígon de Cotes, cementiri, heliport...

     
  6. Anònim diumenge, de gener 18, 2009 7:25:00 p. m.

    Per a la teua informació et dire que la Diputació está estudiant el desvio de la carretera d'albalat entre Algemesi i Alzira. Preten fer una circunval.lació que arranca on es troba el desvio per al forn de carrascosa iper darrere de les edificacions residencials arriba fins al camp de futbol d'Alzira, al costat del Carrefour. Dita Circunval.lació també incorpora un carril bici. El que cal es fer una comunicació peatonal-bicicleta amb l'hospital de la Ribera; estime que aixó si que seria un encert

     
  7. Anònim dilluns, de gener 19, 2009 7:48:00 a. m.

    Gràcies per la informació. En realitat coneixia eixe projecte, unit a un futur pont a l'altura de la ITV, però sospite que la "cosa" va per a llarg. En qualsevol cas, li dedicaré un article en quan tinga temps.