Aquesta via permetra arribar des de Sueca fins Sagunt Nules passant per Cheste i sense entrar al àrea metropolitana de València, convertint-se en una alternativa per l'exterior a l'actual A-7.
Encara que en un principi la destinació de la nova via era Tavernes que és de fet el trajecte original de la CV-50, finalment s'imposà la opció de desviar-la cap al nord i que el punt final fora Sueca, aprofitant la variant de Sueca que s'obrirà en uns dies.
Alzira, pensant en el seu nou polígon del Pla que s'ubicarà en la carretera d'Albalat la autovia cap a la A-7, va demanar que la CV-50 s'ubicara entre Algemesí i Alzira. Ja fa uns articles vaig proposar que en eixa zona s'ubicara una nova entrada a la AP-7, deixant la actual com a accés gratüit per als algemesinencs i els empresaris del Polígon de Cotes. No sé si alguna autoritat es planteja eixa possibilitat, encara que crec que estava en tots els programes electorals, entre ells el del PP.
Quan els empresaris d'Alzira demanaren eixa opció, Emili Gregori va defendre la opció nord pel perill d'inundacions en cas de que optaren per l'opció entre Algemesí i Alzira. I sembla que finalment serà eixe l'itinerari definitiu.
Aquesta obra, una vegada acabada, obrirà molt les opcions que tenim a la comarca i millorarà les connexions des del punt de vista de les empreses i dels usuaris.
Més gran.
La CV-50 o el tercer cinturó de València
Article
Estàs llegint La CV-50 o el tercer cinturó de València.
- Publicat:
- el divendres, 27 de juny del 2008
- Previ:
- Entrada més antiga
- Següent:
- Entrada més recent
0 comentarios: